Shop Mobile More Submit  Join Login
This is 100% accurate. My freaking tablet cord somehow never fails to wrap itself around my leg, but this is the first time any of my friends have witnessed me falling in such a manner.

My friend daco... The one holding my laptop, at the end of the animation she didn't stop there either, she went on my DevientArt and Tumblr account and did this. [link]
I got a bit tired of explaining to people what the journal entry meant so I thought Id'e do something more fun and show people this instead.

I didn't really get hurt, just my pride.

The order of my friends on the bed. :iconsquid-bunny::icondaco-taco: :iconkonohadragon:
Add a Comment:
 
:iconskullcollectorcubone:
SkullCollectorCubone Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Done this before...... though i wish i landed on a bed, i landed on my friend's big fluffy dog who licked my face to death then i laid on the floor
Reply
:iconalfred-martini-pines:
Alfred-Martini-Pines Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is me but with eeevverrrrrrrrrrrythiiiiiiiiiiing~! XD and it's always in front of a someone o//-//o I hope you're ok though! >w< great animation btw! :la:
Reply
:iconastrogirl123:
AstroGirl123 Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh dear...how embarrassing.
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jul 11, 2013  Student Filmographer
It was very UAU
Reply
:iconthat1deviant:
THAT1DEVIANT Featured By Owner Feb 19, 2013  Hobbyist General Artist
I feel bad for you at the same time I just cannot stop lmao XD
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Mar 25, 2013  Student Filmographer
haha oh gosh it's fine.
Reply
:iconkatiescissorhands:
katiescissorhands Featured By Owner Feb 14, 2013
This is amazing :D how did you loop the animation when you viewed your friends? I've been trying out how to figure it out for ages :/
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Mar 25, 2013  Student Filmographer
just copied the frames over and over I guess.
Reply
:iconangeliiy:
angeliIy Featured By Owner Jan 9, 2013   Artist
ROFL OMG That is hilarious <333 XD I hope you're okay!
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Filmographer
haha yeah I'm fine, thanks for asking. XD
Reply
:iconscorchyz:
Scorchyz Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Digital Artist
Aghgh I love this
And yeah I get wrapped in my tablet cord nonstop it's all good <33
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Filmographer
the curse of a digital artist. O_O

and thanks!
Reply
:iconroseblod:
roseblod Featured By Owner Jan 4, 2013
You were cute when you ''What Happened?''
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 4, 2013  Student Filmographer
Ha everyone seems to think so XD
Reply
:iconroseblod:
roseblod Featured By Owner Jan 4, 2013
How can you make this your webcam?
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 4, 2013  Student Filmographer
I don't know, think I should? XD
Reply
:iconireedstuff:
IREEDSTUFF Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
You're very lucky to have such GREAT friends. PFFFFFFFFT
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 4, 2013  Student Filmographer
pfff haha I know~
Reply
:iconireedstuff:
IREEDSTUFF Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist General Artist
LOL. XDD

But SRSLY, I love your animation. C:
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 6, 2013  Student Filmographer
oh thank you~ XD
Reply
:iconireedstuff:
IREEDSTUFF Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
Np~ ^^
Reply
:iconchocobunnehear:
Chocobunnehear Featured By Owner Dec 2, 2012  Student Digital Artist
My new fav animation XD
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jan 4, 2013  Student Filmographer
glad to hear it! thanks!
Reply
:iconowshewhat:
Owshewhat Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist
lol
Reply
:iconinvaderzib13:
InvaderZIB13 Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist General Artist
Lol
Reply
:iconnosweater:
NoSweater Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
THIS ANIMATION IS THE FREAKIN' BEST THING EVER.

It's incredible.
Reply
:iconpuccagirlenore:
puccagirlenore Featured By Owner Aug 31, 2012
my friends would laugh at me too but then again i always laugh at them
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Sep 13, 2012  Student Filmographer
haha yeah it goes back and forth like that with me and mine too. XD
Reply
:iconpuccagirlenore:
puccagirlenore Featured By Owner Sep 13, 2012
lol
Reply
:iconthemeekwarrior:
TheMeekWarrior Featured By Owner Aug 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is the greatest fail ever. :iconiloveitplz: Thank you for sharing - I applaud you.

I've had an incident where my best friend (who is a guy) and I were getting ready for an event at our church, and he decided he wanted to play a little trick on me. While I was running down the stairs a bit behind him, he ducked around the corner. When I caught up to him, he suddenly peeked out from behind the wall and our faces collided - my nose and his left eye. :'D He was very sorry about it.
Reply
:iconpinepuruu:
Pinepuruu Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
LMAO
This is so adorable and funny x'DDD
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Filmographer
haha thanks
Reply
:iconkarche:
KarChe Featured By Owner Aug 9, 2012  Student General Artist
making a folder for ya! XD
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Aug 10, 2012  Student Filmographer
haha oh gosh I'm very flattered. >//u//>
Reply
:iconkarche:
KarChe Featured By Owner Aug 22, 2012  Student General Artist
You should be XD *wink-4m both
Reply
:iconsinging-wolf-12:
Singing-Wolf-12 Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Photographer
That's funny... glad you're okay!
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Aug 10, 2012  Student Filmographer
ha, thanks! yeah I'm fine, I'm good at bouncing back.
Reply
:iconsinging-wolf-12:
Singing-Wolf-12 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Photographer
That's good!
Reply
:iconkimmotman:
KimmotMan Featured By Owner Jul 31, 2012  Student Filmographer
I can't express how much i love the animations for this XD
Your smears are sooo nice :squee:
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Aug 10, 2012  Student Filmographer
Oh wow thank you so much! I'm really happy you like it! gosh I love animation with lots of movement and smears. I often study cartoons to see how they do it. also fallowing this smear blog helps. [link] :D
Reply
:iconmadcapmarquess:
MadcapMarquess Featured By Owner Jul 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
I feel the same, in a small way. My cat is always attracted to my tablet cord, and somehow, his tail (which is very long) managed to yank the tablet (it's quite small, actually) off the table. He's nearly broken it, and my laptop, multiple times. Even so, I can't blame my cat, since gravity decided that it loved my tablet pen, broke it, and is now trying to claim my elder sister's old pen for it's own.
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Aug 10, 2012  Student Filmographer
oh gosh! gravity sure can be a bitch. sorry your tablet pen broke! D: I have tripped over my cord so many times I have no idea how my pen and tablet are still functional.
Reply
:iconmadcapmarquess:
MadcapMarquess Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
They're pretty hardy little devices! (except for that pen... at least there was a backup!)
Reply
:iconyunakasune:
YunaKasune Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist General Artist
I'm sorry but you look so damned adorable in that. QAQ I just couldn't laugh.

And I feel your pain. 8I
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jul 15, 2012  Student Filmographer
haha, it's okay if you laugh. XD I really don't mind, it was pretty funny.
I'm such klutz. D:
Reply
:iconlovelylynne:
lovelylynne Featured By Owner Jul 12, 2012  Student General Artist
i watched this like three times.
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jul 15, 2012  Student Filmographer
haha so glad you liked it!
Reply
:icondreamisheep:
DreamiSheep Featured By Owner Jul 10, 2012  Student Digital Artist
Its ok..... i face planted my self in public in a park with all my friends around me, i wish i never got back up :iconcannotevenplz:
Reply
:iconartistsblood:
ArtistsBlood Featured By Owner Jul 15, 2012  Student Filmographer
oh~ I know that feeling too well. D:
Reply
:iconanimated123:
Animated123 Featured By Owner Jun 28, 2012
D'awww u so cute ; w ; don't worry i fall all the time i just say "um i'm just getting ready for my push ups," ; - ; works everytime :icondatassplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 23, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
550×400
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,106
Favourites
706 (who?)
Comments
155
Downloads
56
×